Wednesday, June 8, 2011

No Ones Perfect

Okay here we go. Bukan nak cerita apa sangat laa kan. But for sure memang semua orang akan terasa kalau kau cakap macam tu dekat status kau. Memang laa hak kau and maybe bukan aku but aku kawan so aku terasa sebab benda tu macam tuju betul dekat aku.

Sorry kalau aku terkasar but even kau kawan aku pun agak agak laa. Kita baru jeh kenal juga kan. Hmm aku dah tak faham kenapa dengan kau sebenarnya? Apa salah kee aku nak try up diri aku. But at least aku tak lupa korang k -,-t

Semua orang pernah jadi COPYCAT. Kau pun dulu mesti pernah kan. Then mana kau tahu style baru? Bodoh tak bodoh tu. Tak semestinya semua benda sama semuanya tiru kau. Kau ingat kau sorang je ke nak uptodate -,-t

Orang lain tak nak eh. Bapak kesian kau ni. Fikir kau sorang jee boleh up. Mentang mentang aku ni boleh dikatakan OLD FASHION or mostly OLD SCHOOL kan kan? Tu laa yang korang selalu cakap dekat aku.

K foiinee aku tak kisah sampai sekarang kau nak cakap macam tu aku tak kisah but sorry k. Tak semua orang perfect k. Masing masing mesti akan tiru masing-2 or kebetulan sama. Fikir matang laa weh. At least aku tak ada laa fake sangat k -,-t

Bodoh jee. Sorry laa post Erin kali ni tak menarik sangat sebab Erin bengang. Erin dah lama dah sabar dengan diorang. Hmm k laa bye :-(