Tuesday, March 15, 2011

14 MARCH 2011


Hey salam :)

See? Haa actually I guess ada lagi picture ni. Sorry Leyla. Terpaksa copy and paste masuk dalam blog aku ni haa. Maklumlah susah nak tunggu kau tag dekat aku picture ni. Facebook tak ada kan. Buat lah balik Facebook Leyla. Susah nak contact kau doh. Ishh hai ==" Btw thanks to them sebab bagi lepas rindu aku dekat korang. Actually memang rasa rugi sangat balik awal kalau tak memang dah dapat dah gelak gelak banyak dengan dorang tapi nak buat macam mana. Saya balik awal sebab kena pergi kerja meyh. I miss Ashlah and Leyla. Adda maybe a little bit jeh kot :P sorry Adda. But seriously Adda tak talk and tegur langsung. Right Adda? Nah its okay. I understand lah.

Okay here we go. Dah siap siap apa semua waited Leyla at bus stop depan SMK Pandan Indah. Then I saw her lah kan. Duduk borak borak and she gossip-2 about tett! Haha about friends kita orang tapi tak boleh nak cakap pula dah nama dia. Then dah gossip pasal tuh I macam oh no! Unbelievable bebeh! Haha so funny gila. Since kitaorang leavingkan kau baru laa nak tunjuk sikap kau sebenarnya. Okay enough Faizurin jangan ngumpat dia dekat sini. Tak pasal pasal kena SUE kau nanti. Haha :) Then dah gossip apa semua. Ashlah invited us to entered the school. Haha :) BI low laa weh. Then tengok dorang apa semua. Dah done around 4 something I guess.

Then kitaorang pun bergerak ke MCD dengan naik bus okay. Tak larat nak jalan kaki. For sure I banyak silent kot that time ==" Dont know why. Agaks agaks dorang kot tahu sebab apa. Haha :D seriously datang MCD tak tentu arah nak duduk mana. Ashlah and Najjah dah sit dekat atas dah. I pun follow lah dorang. Yaww ambil kau nampak sit yang panjang tuh. So apa lagi sit dekat situ la ramai ramai. Hee :P then snap picture macam dekat atas ni laa. Ada lagi I guess but Leyla nak bagi macam mana picture tuh dekat I. Apa laa kan kan kan :D Nahh next time laa Leyla bagi dekat aku. Tapi for sure aku happy sangat sangat. Dah dua hari makan MCD. Memang gemuk lah aku kan kan kan. Haha :)

Leyla, jealous aku dengan Najjah dapat masuk sekolah Sains. Hee tapi bak kata Leyla penat juga masuk Teknik. Yaa memang penat dan Leyla betul cakap kau. Asyik belajar belajar belajar jeh duduk sana. Pening dah kepala otak aku ni. Memory fulled dah weh! Kau pun sama kan Leyla. But dont worry. Kau dengan aku belajar betul-2 nanti dah besar. Kita buka company sama-2. Haha ARCHITECT lah Leyla ♥ Lols. Insyaallah one day nanti Leyla. *Berangan jeh aku ni*

Okay laa malas nak taip PANJANG PANJANG nyet. Bye bye and thanks to you all cause willing to read my boring post ;)