Tuesday, March 15, 2011

I MISS OUR MEMORIES TOGETHER GIRLS


Hey guys I really miss this moments. Hmm if kita still satu sekolah kan aku rasa setiap satu minggu mesti akan ada outing together like before right? Rindu Leyla sangat sangat sebab masam form 2 jeh aku rapat dengan kau kan Leyla? Since form 3 dah tak rapat sangat sebab aku dah sit sebelah Adda pula kan? Hmm start form 3 kau dengan aku mana ada mengumpat orang sama sama dah. Masing masing macam ngumpat pun kena ada Adda and Ashlah sekali. Kalau form 2, nak ngumpat kau dengan aku berdua jeh. Ceh wah BERDUA sahaja keyh :P haha

But seriously aku rindu nak gossip berdua jeh dengan kau Leyla. Tak lupa juga nak gossip dengan Ashlah sekali. Nak story masalah aku and sakit hati aku and pasal ex-2 aku yang tak berapa nak berguna tuh. Haha :D aku ingat lagi korang marah gila dengan IKRAM sebab buat aku macam macam sampai sanggup maki dia dalam phone. Thanks Ashlah ♥ Then Leyla sanggup dengar story aku hari hari pasal si Khalid masa form 2. Haha :D THANKS laa Leyla kerana sudi mendengarnya. Then Leyla and Ashlah lah orang paling tak banyak bahan aku. Tett! Faham faham je laa eh. Telling the truth ni :) Thanks guys. Aku sayang korang kot ♥ muahmuah muahmuah