Saturday, March 5, 2011

YOU'RE MY EVERYTHING FRIEND


Hello sayang saya si Alya. Kau tahu tak aku rindu kau sangat sangat sangat sangat! Tak terkira sayang aku dekat kau. Hmm kau laa kawan yang paling the best dalam dunia ni weh. Kau dengan aku banyak persamaan. You are like my own sister. But at the same time you are my best friend. No one can replace you Alya. Only you I swear the best friend I ever had before. Too many memories in our life right? Hang out together, make a jokes together and etc. Sum of people said we're like twins right? Yeah they can say like that cause it is true. Seriously I miss our hang out moments. Went to MCD, KFC, KL, KARAOKE and else.

Sorry if I left you. Sorry for everything. I didn't meant want to leave you alone here. I know you're not stronger enough with all of your problems but you must patient okay darling. I always be with you. Dont worry okay sayang. No matter what happen, aku akan sokong kau dari belakang. Jangan putus asa cepat sangat. Jangan terlalu fikirkan pasal kawan. Yaa memang tak elok merampas kawan orang tapi itu bukan merampas. Itu kita mencari kawan. Orang yang fikir kau merampas kawan adalah orang yang paling BODOH sekali. Maaf kalau ada yang terasa tapi aku bagitahu yang betul dekat kau Alya. Kau tak salah dalam hal ni. Kau mencari kawan dan bukan merampas kawan.

Lepas ni kalau ada orang cakap yang bukan bukan lagi dekat kau. Kau pendam jeh dulu okay. Aku tahu kau dengan aku memang tak banyak beza. Suka pendam apa yang dirasa. Nanti aku balik sini lagi kau story semuanya dekat aku. Aku rasa bersalah sangat tinggalkan kau dekat sini. Setiap hari aku doakan kau happy Alya. Kalau dorang tak nak kawan dengan kau tak apa. Kau ingat, ramai lagi yang nak kawan dengan kau. Cuma kau perlu berusaha and jangan putus asa. Btw aku sayang kau sangat sangat. Jaga diri elok elok. Aku dah nak balik asrama ni haa. Jangan nakal nakal tau. Kalau ada pakwe handsome jangan lupa kirimkan salam aku :) Haha menggatal kejap. Lagi satu, belajar elok elok. Nak SPM tak? STRAIGHT A's tau! Haha. Okaay laa sayang kau. Byee darling Alya ♥