Tuesday, December 27, 2011

Should I?



Assalammualaikum..

Jyeah! School holiday is ending peoples. Siapa yang still school next year. I want to say Welcome Back to school! Haha including me lah kan Welcome Back to school and worst hostel ever -.- But friends never worst :) Hahaha. And bila school holiday is ending. The famous words is "adik-2 dah beli barang sekolah? baju? beg? kasut? and etc".

Kawan kawan mula lah, eh beli beg sama nak, kasut sama and semua sama. Saiz baju tak nak sama ke? Hewhew. This situation same like me lah. Friends semua nak sama. Kasut and beg. Saiz baju tak lah kan -.- hahah lol. Tahun depan masuk school confirm perkara pertama dengar ialah... ERIN! KAU DAH BERISI LAH! NAMPAK GEMOK -.- time tuh mula lah aku nak kurangkan makan kan kan. Hahaha

And one more think WELCOME BACK to focus for your big big big examination later. Iaitu Sijil Pelajaran Malaysia :D jyeah! Tak lulus exam ni. Maka gelap lah cita cita anda semua. Hahaha but gagal sekali tak semesti gagal selamanya bebeh ! Kayy wish me luck and cikgu cikgu tahun depan confirm push habis habis gila lah. Hahaha. To UPSR, PMR, and SPM candidates goodluck bebeh! Baii :)


Regards ; me