Thursday, April 14, 2011

F O R E V E R T O G E T H E R






Okay here we go. Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Hmm memang dah one week punya story kot baru nak update. HAHA maklumlah saya budak asrama, mana ada masa nak online online macam korang semua ni :) Hee. Baiklah kita pendekkan cerita kita ni dengan memotong dan potong dan skip. HAHA :D Pada 09 April 2011, Sabtu di PPD Kajang tepat jam 8 pagi. I and my KRS friends pergi kawad kaki KRS competition punya la kan kan kan. Then dorang team yang ke-18 (SECOND LAST) laa. While dorang tengah tunggu tuh dorang relax-2 dorang punya mind and everything la kan. I pula merayau sana sini mencari kawan kawan saya iaitu kawan dekat Pandan Mewah and Taman Tasik.

Finally, I met Afiqah Izzati. She's my ex-classmate and my ex-roommate :P Haha (dekat SMTDSMZ) dulu laa. Then borak borak and bla bla bla. Tiba lah turn dorang kawad kan kan kan. Boleh lah tahan, cuma kalau dorang buat lagi the best baru SMART punya. Haa but BAGUS kot dah buat yang terbaik daripada yang terbaik. Then while dorang prepare barang dorang apa semua, mula la sesi penggambaran beramai-ramai. Padahal tak ramai mana pun just gitu gitu jeh. For sure I suka tengok gambar I dengan Alyaa. Sumpah rindu kau kot Alyaa :'( Aku banyak masalah dekat asrama kot. Kalau boleh tiap hari aku nak call kau but masing masing busy memanjang kan kan kan.

Hmm actually banyak lagi gambar beramai-ramai but tuan punya camera iaitu senior tahun lepas namanya abang Zul tak masukkan lagi. Maybe dia busy kot. But its okay lah kalau macam tuh. Haa apa apa pun memang ucapkan terima kasih dekat Alyaa sebab even aku dekat asrama pun banyak memory kau dengan aku tahun ni cuma tak sebanyak tahun lepas kan kan kan. Haha sorry guys terjiwang pula dah dekat sini :P haha. Alahai, macam lah korang tak pernah jiwang jiwang ni. Korang jiwang dekat pakwe, I jiwang dekat kawan tersayang ni haa. Jangan jealous naa :P haha sengal jee. Okay laa itu jeh kot. Baiii :)

THANKS TO SWEET MEMORIES ♥